איך הלקוח יקנה יותר?

תקשורת מעולה באנגלית = יותר מכירות בחו"ל

הסוד להצלחה במכירות בחו"ל היא בתקשורת באנגלית, כולל להתעניין בלקוח, ליצור עימו קשר אישי, גם אם הוא חי במרחק של אלפי ק"מ מכם. 

מי שיש לו לקוחות בחו"ל ולא רוצה שהם ירכשו ממנו יותר – שיקום!

אז איך גורמים ללקוח בחו"ל לאהוב לקנות מכם?

הדרך הפשוטה לכך היא לכתוב ללקוח מכתבי ברכה שמותאמים אישית לו, בין אם זה ליום הולדתו או הולדת הבן/הבת שלו, מכתבי תודה (על האמון המתמשך שהוא נותן בך). זה אומר לדבר גם על דברים אישיים. למשל, אם אתם מדברים עם מנהל אמריקאי והוא אומר לכם בשמחה שנולד לו בן, אתם יכולים
מייד לומר לו: mazel tof, כי תודות לוודי אלן הוא יבין וישמח לשמוע זאת. בנוסף, רצוי שתשלחו לו ברכה אישית בדואר (לא אימייל) לכבוד האירוע המרגש עבורו כל כך.

חגים ומועדים הן עוד הזדמנויות להרעיף על לקוחותיכם בחו"ל תשומת לב.

צרפתי עבורכם קישור למועדי חגים ברחבי העולם עם הברכות והמנהגים המקובלים בהם כאן. מצד ימין מופיעות הדתות השונות.
http://www.interfaithcalendar.org

מכאן יכולים להתפתח לכם קשרים נעימים ביותר עם לקוחותיכם בחו"ל. הם ישלמו בקלות רבה יותר, כי אתם חברים וגם ישתדלו לרכז את קניותיהם אצלכם וכך להגביר את הרכישות מכם.
אתם מרוויחים פה פעמיים: לקוח קבוע שמגדיל את הקניה אצלכם ומשלם יותר וגם חבר.

תשאלו אותו שאלות ותציינו לכם דברים אישיים שעולים בקשר אליו בשיחות, כדי שבמועד המתאים תפתיעו אותו בברכה המתאימה באופן אישי רק ללקוח הזה.

כל אחד מאיתנו רוצה תשומת לב. והנה, כשהלקוח שלכם מקבל כזאת תשומת לב מכם (שכלל לא ציפה לה, כי אף ספק אחר לא מתייחס אליו כך), הוא מבין שהשקעתם בו זמן ומחשבה.

הדיווידנדים שזה יניב לכם הם יקרי ערך הרבה יותר ממה שאתם מדמיינים.

לא כדאי?

פנה אלי עוד היום

054-4293195
שושי, המתרגמת האישית שלך לפריצה לחו"ל

שוש תרגומי איכות – תרגום מעברית לאנגלית ועריכה באנגלית