תרגום תכנים טכנולוגיים וסיפורי חיים עברית-אנגלית

תכתובת עסקית באנגלית לעסקים קטנים שרוצים לגדול

שדרוג התכתובת העסקית שלכם באנגלית

תכתובת עסקית באנגלית על ידי מתרגם מקצועי יכולה לחולל נפלאות בעסק קטן.

חשיבות תכתובת עסקית באנגלית לעסקים קטנים

בין אם זה יבואן כלי עבודה או קוסמטיקה. כשאתם יודעים את הכללים מעבר לשפה כמו את הגישה הנכונה לתרבות השנייה של השוק אליו אתם רוצים להיכנס או להרחיב את עסקיכם, זה יכול לסייע לכם משמעותית ביצירת קפיצה במכירות ללקוחות קיימים בחו”ל ואף ליצור חדשים מהפניית לקוחות קיימים.

אפליקציות תכתובת עסקית באנגלית – כן או לא? זאת השאלה.

אני קוראת על אפליקציות תכתובת עסקית באנגלית לעסקים קטנים וחושבת לעצמי האם זה משהו שפתרון טכנולוגי יכול להוות תחליף למתרגם? יש דברים שעדיין טכנולוגיות ומחשוב לא יכולים להחליף, כמו יכולות תרגום או תכתובת עסקית באנגלית. תחשבו על כך: האם הייתם כותבים או מתרגמים באמצעות גוגל טרנסלייט מכתב עסקי שממש חשוב לכם, ללקוח גדול שלכם? כן או לא? לפי התשובה שנתתם לעצמם, תבינו את החשיבות של תכתובת עסקית באנגלית על ידי כותב או מתרגם מקצועי בשפה זו.

חשיבות אינטרקציה אנושית

מדובר כאן ביכולת האנושית שלנו לאינטרקציה עם אנשים מתרבויות שונות, שיגרמו להם לרצות לרכוש מכם שוב ושוב ואפילו להיות עמם בקשר חברי מעבר לעסקי גרידא. הרי אנחנו לא עושים עסקים בין רובוטים, אלא בין אנשים. תשומת לב לחגים במדינת היעד, ביטויים חשובים, אירועים אישים חשובים אצל לקוחותיכם, שיראו להם שאתם באמת מגלים עניין בהם היא המחמאה הגדולה ביותר שאתם יכולים לתת ללקוחותיכם.

זה מעבר ליכולת לנסח תכתובת עסקית באנגלית איכותית. תחשבו איך תרגישו אם יצרן או יצואן ממדינה אחרת שאתם רוכשים ממנו יברך אתכם בשנה טובה לקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה. אפילו גלויה שתשלח אליכם במייל בברכה לחגים הבאים עלינו לטובה תרגש אתכם, נכון? אותו דבר בצד השני. על מנת להקל עליכם, אני מצרפת עבורכם כאן קישור למועדי החגים ברחבי העולם http://www.interfaith-calendar.org/

הגישה הנכונה בתכתובת עסקית באנגלית

יש עוד דברים שקשורים בעקיפין לכל הנושא של תכתובת עסקית באנגלית לעסקים קטנים וזה הגישה שתביא לכם עסקאות נוספות עם אותו לקוח או הפניות ללקוחות חדשים מלקוחות קיימים. תתעניינו בצד השני, במשפחה, ימי הולדת שלהם. לא משנה מאיזו מדינה הם, כולם נהנים מתשומת לב. זה משהו אוניברסלי. יהיה מרגש מאד עבור לקוח שלכם שיקבל מכם ברכה ליום הולדת עם שיר או בלי, לפי התחושה שלכם. זה ייצור סוג של “אשראי חיובי” עבורכם, לזמנים שתזדקקו לכך. רצוי שתמיד הלקוח יזכור אתכם באופן חיובי, שיבוא לידי ביטוי כשיתגלעו אי הסכמות ויהיה רצון להבין את הצד שלכם.

כל הנושא של קשר אישי בין אנשים, מעבר לאיכות של תכתובת עסקית באנגלית תיתן לכם עדיפות על פני גורמים אחרים ו”תשמן” את היחסים גם בזמנים לא קלים בעלות נמוכה יחסית, לעומת התועלת שכמעט לא יכולה להימדד כספית. כל הנושא של קשר אישי בינכם לבין הלקוחות מתרבויות זרות, שווה לכם בערך של לקוחות “לכל החיים”. כן, אל תזלזלו בנושא הזה. זה הדבר שיקבע אם הקשרים שלכם יתחזקו ויובילו לשורה תחתונה גבוהה יותר והישארות גם בזמנים של קושי כלכלי לבין זה שתצטרכו לחפש לקוחות חדשים כל העת. במה אתם בוחרים?

רגישות להבדלים תרבותיים

מניסיון שלי בעבודה עם יבואנים שונים, גיליתי הבדל עצום באופן שבו נדרש ממני לתקשר באנגלית עם יפנים, סינים, צרפתים, גרמנים או אמריקאים. צריך רגישות עצומה לניואנסים ולאדיבות מירבית או גם יותר התעניינות ופרגון בצד השני כשאלו יפנים מאשר למשל כשזה אמריקאים. אצל אמריקאים אפשר להיות ישירים יותר, אך אדיבים, כי התחושה שקיבלתי היא שזאת תרבות ישירה יותר, לעומת יפנים שחיפשתי דברים אמיתיים וכנים לפרגן עליהם בתחילת ההתכתבות ורק אחר כך התחלתי לכתוב את הסיבה למכתב. חשוב לציין שגם כאן יש הבדלים רבים נוספים בתחום תכתובת עסקית באנגלית לעסקים קטנים.

קראו כאן המלצות לקוחות בתחומים שונים על שירותיי:

https://bit.ly/2CMD7dT

מלאו את פרטיכם או צרו קשר כבר עכשיו בטלפון או בווצאפ 055-2655-726.

שוש תרגומי איכות – תרגום מעברית לאנגלית ועריכה באנגלית

רוצים לקבל פרטים נוספים?