תרגום תכנים טכנולוגיים וסיפורי חיים עברית-אנגלית

הקשר בין תכתובת עסקית באנגלית והדבר הבא הגדול שלכם במכירות לחו”ל

תכתובת עסקית באנגלית – הסוד של כתיבת מייל באנגלית מנצח

תכתובת עסקית באנגלית והדבר הבא הגדול שלכם במכירות לחו”ל.

כולנו אוהבים לקבל ‘תשומי’. גם הלקוחות שלכם בחו”ל.

מהו הסוד לדבר הגדול הבא שלכם במכירות בחו”ל בלי לשלם יותר?

לקראת השנה החדשה, זה הזמן לתכנן מטרות והדרך שבה אתם מגשימים
אותן.
כן, גם מטרות נועזות שלא העזתם לחלום עליהן.
הגדלת השורה התחתונה בעשרות אחוזים בשנה באמצעות מכירות ללקוחות
חדשים בחו”ל היא אחת הדרכים לכך, כמו גם שימור לקוחות מלעזוב את החברה.
ומה אם הייתם יודעים על כלי מדהים שכזה, שההשפעה שלו מפתיעה בעוצמתו, נמצא בהישג ידכם ואינו עולה לכם דבר?
כן, כמו שאתם יודעים אתם במרחק של 30 ס”מ מכל אחד כמעט בעולם. ברגע
זה ממש.
התקשורת שאתם מנהלים עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים קובעת אם ימשיכו לרכוש, יתחילו לרכוש מכם, יגדילו את הקניות אצלכם ואפילו יביאו לכם לקוחות
נוספים מבלי שתנידו אצבע.

איך יוצרים את הקסם הזה?

הסוד הוא בכך שכשאתם מנהלים קשר עם לקוחות קיימים או פוטנציאליים בחו”ל, תחליפו מקום איתו או איתה (אני לא מתכוונת לכך שתעלו עכשיו על מטוס לסין ותשבו במקום של איש הקשר בחברה…).
הכוונה היא תחשבו איך תרצו שיתייחסו אליכם? ממי תרצו לקנות? האם תרצו לקנות מעצמכם?

הדברים שלמדתי מניהול התכתובת באנגלית עבור לקוחותיי

למדתי מספר דברים חשובים מניהול התכתובת עבור לקוחותיי וגם להתנהל
מול אנשים מחו”ל בשל כך שחייתי במספר מדינות ברחבי העולם ובתרבויות שונות (חוף השנהב, אנגליה, הולנד ואוסטרליה) שדרשו ממני הסתגלות מהירה
שאותה אני מביאה לכתיבה להצלחת הלקוחות שלי.
יש פערים גדולים בידע באנגלית במקומות שונים ברחבי העולם (לעתים
קרובות, אפילו באותה המדינה). לכן, צריך לקחת בחשבון מראש אי הבנות בתכתובת.
חשוב להגיב לכל נקודה שמעלים בתכתובת, אפילו לדברים אישיים שהצד השני
שיתף. למשל, לקוחות סיניים שיתפו אותי (וכמובן, את הלקוח שלי) בתמונות שלהם מטיולים. אני הגבתי לזה ויצרתי קשר. זאת הייתה הדרך שלי להקל על התקשורת בינינו ואף לתשלום מהיר יותר בגלל שזה לא היה ‘רק’ עסקים.
נעשינו חברים. תנסו את זה.
נקודה נוספת היא שחלק מהסינים יעבירו את הנושא הכללי והפרטים בצורה פחות נכונה דקדוקית ולעתים לא מובנת.
אל תחששו לבקש הבהרות וכדאי וצריך להתייחס לכל נקודה שהם העלו.
כולנו אוהבים לקבל ‘תשומי’. גם הלקוחות שלנו בחו”ל.
כבר נאמר שאין דבר מחמיא יותר כמו הקשבה מלאה.
ואיך בדיוק ‘מקשיבים’ לצד השני בתכתובת?
מגיבים לכל נקודה שהוא מעלה ואפילו מוסיפים מספרים.
גם אם זה נראה לכם פרט שולי, זה פשוט עובד. דבר נוסף, אם יש עיכוב באספקה, תיידעו מייד כשנודע לכם.
אנשים רוכשים ומתכננים לקבל את המוצרים בתאריך מסויים, כדי להרוויח כמה שיותר (יש חגים ואירועים מיוחדים
שלהם נדרשים המוצרים שלכם). אם המוצרים שלכם מגיעים לאחר המועד הנדרש, לעתים זה הולך לבויידם והכסף ששולם הולך לטמיון. את זה אף אחד לא רוצה.

למה זה כל כך חשוב?

הדברים הקטנים הללו יביאו לכם לא רק לקוחות חדשים, אלא יהפוך אותם לשגרירים אוהדים שלכם. אתם לא צריכים להשתמש במלים מפוצצות באנגלית (כולל עם אמריקאים ואנגלים), אם אתם לא מנהלים מו”מ עם ראש חוג באוניברסיטה בחו”ל. הדבר החשוב הוא היחס. זה ישאיר את הלקוחות שלכם בחו”ל אצלכם, ולא אצל המתחרים שלכם, וגם יביא לכם חדשים.

שנה טובה ופורייה ושיתגשמו חלומותיכם ותצטרכו למצוא חלומות חדשים לחלום.

צאו לדרך ובהצלחה

רוצה לשפר כבר היום את התכתובת שלך באנגלית?

מלאו את פרטיכם או צרו קשר כבר עכשיו בטלפון או בווצאפ 055-2655-726.

שוש תרגומי איכות – תרגום מעברית לאנגלית ועריכה באנגלית

רוצים לקבל פרטים נוספים?