תרגום תכנים טכנולוגיים וסיפורי חיים עברית-אנגלית

כתיבת מיילים באנגלית

שירות של כתיבת מיילים באנגלית

כתיבת מיילים בשפה האנגלית הוא שירות שנועד לענות על צורך הקיים של אנשי עסקים וחברות להבין ולשפר תכתובות ומיילים מאנגלית לעברית ולהיפך.

מי צריך שירות כתיבת מיילים באנגלית

אם אתם זקוקים לתרגום דחוף של אימייל, אני אבצע זאת במהירות תוך העברת המסר שאתם מעוניינים להעביר לצד האחר באופן האיכותי ביותר. אני אעשה זאת במהירות ובדיסקרטיות מלאה. אני מתחייבת להחזיר את המייל מתורגם אליכם עד 3 שעות מרגע שקיבלתי את המייל. כתיבת ותרגום מיילים הופך את התקשורת עם חו”ל לקלה, מהירה ויעילה יותר.

כאשר אני מתבקשת לכתוב אימייל עסקי, אני דואגת לשמור על כללי הנימוס והרשמיות של עולם העסקים בחו”ל, תוך שימת לב לניואנסים תרבותיים הנעלמים מעיניהם של רוב הישראלים וזאת תוך הקפדה על העברת לשון הכותב בצורה מדויקת וברורה. כאשר יש סכנה שהמסר לא יועבר באופן ברור, אני מתריעה על כך בפני הלקוח ומגבשת ביחד פתרון הולם.

מספר טיפים לכתיבה נכונה

  • תתחיל בסמול טוק מנומס בפסקה הראשונה. תתעניין בצד השני. אולי יש חגים קרובים לאחל לו ברכות מתאימות? את תחילת הפסקה הראשונה תתחיל בתזכורת של האינטרקציה ביניכם ומחמאה מעודנת, כמו

“It was a pleasure meeting you”

  • אל תשאיר את שורת הנושא במייל ריקה. זה יכול להתקבל כספאם. כתוב שורת נושא קצרה ואינפורמטיבית.
  • פנה בצורה פורמאלית בתחילת המייל. תמיד נחמד לצד השני לקבל מייל המתחיל במילה Dear. ניתן לצרף גם את אחד התארים Ms., Mrs., Mr. ואת שם המשפחה של האיש/אליו אליו אתה פונה.

עוד טיפים לכתיבת מיילים

אני מציעה ללקוחותיי מספר חבילות לתרגום מיילים, המותאמות לפי הצורך. אפשר גם בריטיינר.

מלאו את פרטיכם או צרו קשר כבר עכשיו בטלפון או בווצאפ 055-2655-726.

המאמר נכתב על ידי שושי הרשקו בעלת ניסיון של 30 שנה בתרגום מאנגלית לעברית ומעברית לאנגלית.

רוצים לקבל פרטים נוספים?