תרגום תכנים טכנולוגיים וסיפורי חיים עברית-אנגלית

השפעת שירות תרגום איכותי – חוויותיי כמתרגמת מול לקוחות

שירות תרגום איכותי – התוצאות העסקיות שלכם בחו"ל מושפעות מתרגום איכותי

שירות תרגום איכותי.

לתכתובת עסקית מדוייקת באנגלית יש השפעות משמעותיות. הנה כמה דוגמאות מחוויותיי כמתרגמת.

שירות תרגום איכותי הוא מעבר לידיעת שתי שפות או יותר על בוריין. חשוב גם להתחבר לתרבות האחרת שאליה פונים, על מנת ליצור את התגובה האפקטיבית ביותר הרצויה לנו.

מתוך ניסיוני כספקית תרגום

כשניהלתי את התכתובת של יבואן מוצרים מסין ומיפאן, גיליתי עד כמה שהשפה, הניסוחים והמלים הנבחרות משפיעות על התחושה של הצד השני וכמובן, על השורה התחתונה. באותה תקופה, הייתה ליבואן וספק סיני מחלוקת על תשלום עבור מוצרים. היבואן ביקש את התערבותי. התבקשתי לכתוב מייל ברוח תוקפנית. הבנתי שזה לא לטובת התוצאה הסופית שהיא שהיבואן יקבל את התשלום המגיע לו. הוספתי הקדמה של התעניינות אישית בספק. פרגנתי על המענה לתכתובת עמנו (פרגון אמיתי), איחלתי לו שנה טובה ואז הבהרתי ואישרתי שאנו מבינים את הצד שלו ….

וכך הספק נפתח להקשיב לצד שכנגד. ניהלתי תכתובת עמו במשך תקופה קצרה. לאחר זמן מה, שמתי לב שהיבואן כבר לא כועס על הספק הזה ושאלתי אותו מה קורה איתו. הוא ענה שהכל הסתדר על הצד הטוב ביותר. זה בעצם הסוד לתכתובת עסקית מעצימה של win-win, ששני הצדדים מרגישים הצלחה.

יש אפשרויות שונות לביצוע כתיבת מיילים באנגלית, תרגום תכנים עסקיים ושיווקיים מעברית לאנגלית ועריכה לשונית של טקסטים באנגלית, כולל בריטיינר.

מלאו את פרטיכם או צרו קשר כבר עכשיו בטלפון או בווצאפ 055-2655-726.

רוצים לקבל פרטים נוספים?