תרגום תכנים טכנולוגיים וסיפורי חיים עברית-אנגלית

תרגום לסטודנטים לתארים גבוהים

 

students sitting at a desk together learning with their laptops open

Photo by Annie Spratt on Unsplash

שירותי תרגום לסטודנטים לתארים גבוהים

אצלנו “בשוש תרגומי איכות” אנו מספקים שירותי תרגום לסטודנטים לתארים גבוהים מאנגלית לעברית וגם מעברית לאנגלית של מגוון סוגי עבודות אקדמיות.

  • מאמרים
  • עבודות תזה
  • דוקטורט
  • שירותי עריכה לשונית בעברית ובאנגלית
  • מילוי טפסי לימודים באנגלית למוסדות להשכלה גבוהה בחו”ל
  • תרגום ספרים אקדמיים
  • בנוסף אצלנו בשוש תרגומי איכות ניתן לקבל שירותים להנחיית כתיבת עבודה אקדמית והנחיית כתיבת חיבור באנגלית.

 

 

מהן ההשלכות של תרגום לא איכותי?

לאיכות התרגום לסטודנטים יש השלכות מרחיקות לכת, מעבר לציון שיקבלו על העבודה. הדבר יכול להשפיע על המשך הלימודים במוסד להשכלה גבוהה בארץ או בחו”ל, להתקבל לחוגים נבחרים, להיבחר לתכנית מחקר באקדמיה ואף לקבל מלגות ומענקים לעבודות מחקר.

סיוע לחוקרים ולסטודנטים לתארים גבוהים

שוש תרגומי איכות מסייעת לחוקרים באקדמיה ולסטודנטים הלומדים לתואר שני או שלישי. כל מומחינו הם אקדמאים שמתמחים בכתיבה אקדמית באנגלית בעלי השכלה רלוונטית וניסיון רב בתרגום מעברית לאנגלית ובעריכה לשונית באנגלית, וביכולתם לעזור לכם בתרגום העבודה, מחקר או המאמר האקדמי שלכם.

אבטחת איכות תרגום

ב'שוש תרגומי איכות', כל תרגום עובר הגהה ועריכה לשונית באנגלית על ידי מתרגם נוסף ולא על ידי המתרגם עצמו בלבד כדי להבטיח את איכות התרגום שתקבלו.

שירותים נוספים

אצלנו בשוש תרגומי איכות אנו מסייעים לסטודנטים שרוצים הנחייה בכתיבת חיבור באנגלית, על מנת להתקבל לחוג לאנגלית באוניברסיטה. ידיעת הכללים, ההנחיות, הניסוחים, הטיפים והתנסות בכתיבה אקדמית באנגלית תסייע לסטודנטים במהלך לימודיהם ולא באופן חד פעמי.

מקרה לקוח

פנתה אלי לקוחה שרצתה להתקבל ללמוד לתואר ראשון בחוג באנגלית באוניברסיטה. על מנת להתקבל ללימודים לתואר זה, נדרש להיבחן בכתיבת חיבור באנגלית לפי נושאים שניתנים על ידי החוג. כדי לעבור בחינה זאת, צריך לשלוט בתחביר, דקדוק, ניסוחים ואיך בעצם לכתוב על כל נושא אקדמי שנדרש לכתוב עליו בבחינה הזאת. לימדתי אותה במשך שעה וחצי את כל הכללים שנדרשו כדי שתוכל להצליח בבחינה. לאחר שהיא קיבלה את תוצאות הבחינה, שמחתי לגלות ממנה שלא רק שהיא התקבלה ללימודים בחוג אלא שראש החוג בעצמה התקשרה אליה לומר לה שהמאמר שכתבה היה כתוב נפלא. מדהים!

מלאו את פרטיכם או צרו קשר כבר עכשיו בטלפון או בווצאפ 055-2655-726.

שוש תרגומי איכות – תרגום מעברית לאנגלית ועריכה באנגלית

 

רוצים לקבל פרטים נוספים?