תרגום תכנים טכנולוגיים וסיפורי חיים עברית-אנגלית

תרגום ספרי הדרכה

בעוד שרבים חושבים שתרבות הספר דועכת, בעצם ההפך הוא הנכון ורק יותר ויותר ספרים נכתבים, מודפסים ואף מפורסמים באופן דיגיטלי. אבל בכל פלטפורמה שזו לא תהיה אנחנו נזדקק לשירותי תרגום ספרים מאנגלית לעברית ולהיפך. כך שאם אתם סופרים המבקשים לפרוץ באופן בין לאומי, או להיפך מבקשים לתרגם דווקא לעברית – הגעתם למקום הנכון.

לאיזה שפות אפשר לבצע תרגום ספרים

בעצם תרגום אפשר לבצע מכל שפה לכל שפה שנרצה, אבל בארץ כמובן שהתרגום הנפוץ ביותר הוא תרגום ספרים מאנגלית לעברית, כאשר לרוב יהיה מדובר בספרים בין לאומיים מצליחים, או טקסטים אקדמיים. כמו כן, נפוץ גם תרגום ספרים מעברית לאנגלית במקרים אקדמיים, דוגמת תרגום ספרי הדרכה, וגם כאשר סופר מבקש לפרוץ לזירה הבין לאומית.

מהו הליך תרגום ספרי הדרכה לעומת סיפורת

הליך של תרגום ספרי הדרכה ומנגד תרגום של סיפורת הוא אינו שונה כל כך, בעיקר עקב העובדה שמה שאנחנו צריכים בשני המקרים הללו הוא איש מקצוע. מתרגם מקצועי ידע כיצד לעבוד עם כל פיסת מידע שנגיש לו, אבל ההליך יהיה כרוך בעריכה, שאלות, תיקונים וכך הלאה. בסופו של דבר כמובן יהיה שוני כאשר מדובר על תרגום ספרים מאנגלית לעברית, או להפך תרגום ספרים מעברית לאנגלית, אבל התוצאה עצמה תהיה מדויקת בכל מקרה.

תרגום ספרי הדרכה עם שוש תרגומי איכות

אם אתם מחפשים תרגום מקצועי וקשוב לספרי ההדרכה שכתבם, או אלו שאתם זקוקים להם עבור הלימודים, תוכלו לקבל תרגומים איכותיים אצל שושי הרשקו. שושי הרשקו היא מתרגמת בעלת ותק של מעל לעשור ומנהלת צוות מתרגמים מקצועיים וזמינים לכל עבודה. לכן, אם החלום שלכם זה לתרגם את הספר שכתבתם גם אם לא יצא לאור, בכל ז'אנר, פנו עוד היום לקבלת הצעת מחיר ולהתחלת ההליך שיגשים את חלומותיכם.

השורה התחתונה

תרגום הספר שלנו לשפה אחרת זה דבר מרגש וזו הזדמנות נהדרת בשבילנו לפרוץ בכל המדינות דוברות האנגלית. לחילופין לא פעם נזדקק דווקא לתרגום ספרי הדרכה לעברית מאנגלית, בשביל להצליח כראוי בעבודה ובלימודים. את כל שירותי התרגום החשובים הללו תוכלו לקבל אצל שוש תרגומי איכות וצוות המתורגמנים המקצועיים, שפועלים לילה כיום כדיי שתוכלו לקבל את התוצר המדויק והאיכותי ביותר.

מלאו את פרטיכם או צרו קשר כבר עכשיו בטלפון או בווצאפ 055-2655-726.

רוצים לקבל פרטים נוספים?